Treceți la conținutul principal

În goana după confort, pierdem simplitatea lui Cristos

"Dacă Îmi slujește cineva, să Mă urmeze. Și unde sunt Eu, acolo va fi și slujitorul Meu. Dacă Îmi slujește cineva, Tatăl îl va cinsti."
Evanghelia după Ioan 12:26

E atât de multă goană după mai mult

Oricât am avea, nu ne este niciodată de ajuns

Căutăm să avem tot confortul din lume, dar lucrurile se mișcă atât de repede încât mereu rămânem în urmă și mereu ne lipsește ceva... şi continuăm să alergăm după alte lucruri... iar și iar

În goana noastră,  pierdem cel mai mare dar pe care Dumnezeu ni l-a dat... Cristos, Mântuitorul 

Atunci când ne răsfățăm pruncii cu tot mai multe haine și jucării și cu cea mai nouă tehnologie,  nu ne mai apropiem de iesle pentru a-L vedea pe Pruncul mirosind a bălegar

Când avem cele mai scumpe mașini cu cele mai noi dotări, nu îl înțelegem pe Mântuitorul care a pășit cu tălpile rănite din cetate în cetate pentru a duce învățăturile cerești la oamenii muritori

Și cum am putea avea răbdarea Lui? Când viteza mașinilor noastre întrece cu mult viteza măgărușului pe care El a intrat în Ierusalim

Cum îl privim oare pe Mântuitorul îmbrăcat în haine simple în timp ce noi avem cea mai sofisticată îmbrăcăminte?

Și cum îl privim pe Acela care a fost un simplu tâmplar când noi avem cele mai înalte cariere?

Și mergând dincolo de cele ce se văd, vă spun că în noi zace cu rădăcini adânci fuga de durere

Nu îl vom găsi niciodată pe Cristos care își duce crucea dacă nu ne luăm crucea pe umăr zi după zi

Nu îl vom afla niciodată pe Cristos cel bătut și îndurerat dacă fugim mereu de suferință și durere

Niciodată nu îl vom înțelege pe Cristos cel răstignit dacă noi nu ne răstignim toate relele pentru ca El să trăiască în viața noastră

Nu îl vom cunoaște pe Cristos cel batjocorit de oameni atâta timp cât noi căutăm aprecierea lumii și nu avem curajul să arătăm cine suntem cu adevărat

Nu Îl găsim pentru că nu Îl căutăm acolo unde El este cu adevărat

Ah, Mântuitorule...

Tu care Te-ai născut într-un grajd murdar cu miros de bălegar

Tu care ai trăit în simplitate

Tu care nu ai fost înțeles de oameni

Tu care ai postit atât de mult

Tu care îți plecai genunchii în rugăciune înaintea Tatălui

Tu care ai dus crucea grea și Te-ai lăsat răstignit din dragoste pentru noi

Tu care ai murit atât de tânăr

Oare cum am putea să Te găsim când noi ne scăldăm în confort?

Cum am putea sa Te cunoaștem cu adevărat? Oare cum? Când noi fugim de tot ce Tu ai suferit cu demnitate?

Fugim de simplitate, de suferință, de durere, de cruce, de răstignire și de moarte

Ne înşelăm sufletele

Și uităm că fugind de toate acestea, nu vom cunoaște bucuria învierii și a înălțării la Tronul Tău...

Ah, cât de puțin Te intelegem...

Noi alergăm după cele ce se văd,  în timp ce Tu trăiai pentru veșnicie

Suntem destui care credem că mergem cu Tine pe drum, dar oare câți dintre noi Te iubim cu adevărat?

Iisuse Doamne, ai milă de noi!

Mai picură un strop de credință în inimile noastre robite de praful lumii în care trăim!

"Și nu vreți să veniți la Mine ca să aveți viața! 
Eu nu umblu după slava care vine de la oameni.
Dar știu că n-aveți în voi dragoste de Dumnezeu.
Eu am venit în Numele Tatălui Meu și nu Mă primiți.
Cum puteți crede voi, care umblați după slava pe care v-o dați unii altora și nu căutați slava care vine de la singurul Dumnezeu?"
Evanghelia după Ioan 5:40



Vă las în dar versuri care dau putere oricât de greu e drumul vieții





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hands at work

I wish I could fly I wish I could touch the sky And all the sorrow, all the pain Just... simply... fly away I want You to hold my hand I need You to be my friend Do not ever let me go Instead... take, O Lord, my sorrow Take the broken an repair I will stay on the armchair I will look Your hands that work To renew all that is old. Mâini la lucru Aș vrea să pot zbura Aș vrea să pot atinge cerul Și tot necazul, toată durerea S-ar duce pur și simplu... Vreau ca Tu să mă ții de mână Vreau ca Tu să fii prietenul meu Nu îmi da drumul niciodată În schimb, ia, Doamne, durerea... Ia ce e frânt și repară Eu voi sta pe fotoliu Voi privi mâinile Tale la lucru Pentru a reînnoi tot ce a îmbătrânit...

V Â N T U L

  Cum mi-a bătut iar vântul în grădină Și-a luat cu el și vise frânte-n taină Cum pentru-un ceas nu a mai fost lumină Și întunericul mă acoperise ca o haină Cum mi-a bătut iar vântul în ogradă Și a spulberat în calea lui mai toate Cum peste gard priviri au vrut să vadă Ce se întâmplă... cât încă se mai poate Cum mi-a bătut iar vântul în curtea înflorită Și toate florile mi-au fost căzute la pământ Cum floarea mea deodată a fost zdrobită Dar viață este... și dincolo de un mormânt.

Mai cântă-mi, Doamne...

  Mai cântă-mi, Doamne... la vechea harpă din cetate Când voci străine dau năvală ades pe calea mea Să sune glasul Tău, oceane de-ar străbate Să Te aud pe Tine, oricâte voci timpanul mi-ar răzbate Mai cântă-mi, Doamne... să Te audă spinii din grădină Și temători să cadă la glasul Tău puternic Cântă... să Te audă bine și bobul de neghină Să se usuce îndată... și mort să fie veșnic. Mai cântă-mi, Doamne... De nu Te aud, tot cântă Cu harpa veche... cu cari cântam noi pe câmpie In juru-mi se-aud voci ce pe alte căi mă-avântă Și harpa o aud greu... de parcă nu-mi cânți mie . Mai cântă-mi, Te rog, Doamne... tot ca odinioară Să merg doar după cântul ce sună pe câmpie Să nu ascult de glasuri de lupi ce mă-mpresoară Ci să alerg spre Tine, dincolo de pustie...