Treceți la conținutul principal

Hands at work


I wish I could fly
I wish I could touch the sky
And all the sorrow, all the pain
Just... simply... fly away

I want You to hold my hand
I need You to be my friend
Do not ever let me go
Instead... take, O Lord, my sorrow

Take the broken an repair
I will stay on the armchair
I will look Your hands that work
To renew all that is old.

Mâini la lucru

Aș vrea să pot zbura
Aș vrea să pot atinge cerul
Și tot necazul, toată durerea
S-ar duce pur și simplu...

Vreau ca Tu să mă ții de mână
Vreau ca Tu să fii prietenul meu
Nu îmi da drumul niciodată
În schimb, ia, Doamne, durerea...

Ia ce e frânt și repară
Eu voi sta pe fotoliu
Voi privi mâinile Tale la lucru
Pentru a reînnoi tot ce a îmbătrânit...




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

V Â N T U L

  Cum mi-a bătut iar vântul în grădină Și-a luat cu el și vise frânte-n taină Cum pentru-un ceas nu a mai fost lumină Și întunericul mă acoperise ca o haină Cum mi-a bătut iar vântul în ogradă Și a spulberat în calea lui mai toate Cum peste gard priviri au vrut să vadă Ce se întâmplă... cât încă se mai poate Cum mi-a bătut iar vântul în curtea înflorită Și toate florile mi-au fost căzute la pământ Cum floarea mea deodată a fost zdrobită Dar viață este... și dincolo de un mormânt.

Mai cântă-mi, Doamne...

  Mai cântă-mi, Doamne... la vechea harpă din cetate Când voci străine dau năvală ades pe calea mea Să sune glasul Tău, oceane de-ar străbate Să Te aud pe Tine, oricâte voci timpanul mi-ar răzbate Mai cântă-mi, Doamne... să Te audă spinii din grădină Și temători să cadă la glasul Tău puternic Cântă... să Te audă bine și bobul de neghină Să se usuce îndată... și mort să fie veșnic. Mai cântă-mi, Doamne... De nu Te aud, tot cântă Cu harpa veche... cu cari cântam noi pe câmpie In juru-mi se-aud voci ce pe alte căi mă-avântă Și harpa o aud greu... de parcă nu-mi cânți mie . Mai cântă-mi, Te rog, Doamne... tot ca odinioară Să merg doar după cântul ce sună pe câmpie Să nu ascult de glasuri de lupi ce mă-mpresoară Ci să alerg spre Tine, dincolo de pustie...